Oppskrifter

fredag 21. januar 2011

Bakeglede

I dag skulle jeg møte en venninne i byen.  Var litt tidlig ute så jeg gikk innom bokhandlen like ved der vi skulle treffes -og der fant jeg en bok jeg fort bestemte  at jeg  bare MÅTTE ha.  Etter en rask titt inni boken  så jeg  hun levde på LCHF og dermed var boken med til kassen. Boken heter :

Annika Rogneby : " bakeglede uten sukker " fra lille måne.

Mener jeg leste i høst at det skulle komme en bakebok i denne genren, men jeg husker ikke hvem som skrev det.  .  Da vi senere tok en kopp  kaffe kikket jeg så vidt i den og mye ser enkelt og greit ut -med ingredienser vi får overalt -akkurat som jeg liker det.


Nå skal  jeg kikke skikkelig på boken -merke meg ting jeg vil prøve ut og bare kose meg.  Morgendagen er fullstappet med program så blir nok ikke baking da,  men det blir nok ikke lenge til testingen starter.

Ha en strålende helg alle sammen.

4 kommentarer:

  1. Kjøpte kokeboka til Hexeberg m.fl. i helga, og i går bakte jeg knekkebrød og lavkarbobriks. Sistnevnte kan lett bli en favoritt. Hadde med 2 til lunsjen idag, men klarte bare på den ene.

    SvarSlett
  2. Den boken har jeg ikke sett - har altid knekkebrødene jeg har i bloggen her i en boks i skuffen. Gleder meg til kikke i denne bakeboken -noe jeg enda ikke har rukket -kan fort skje ting en fredagskveld ;)
    Tar den med som sengelektyre ;)

    SvarSlett
  3. Gleder meg til å se noen av resultatene av inspirasjonen du får fra denne boka ;)

    SvarSlett
  4. Så spennende :-D Har såvidt sett i boken i bokhandleren men ikke kjøpt den enda!

    SvarSlett