Oppskrifter

tirsdag 22. juni 2010

Ferietid

Endelig er den her, sommerferien.
Allerede i morgen starter første reiseperiode - vi skal ikke så langt men   det er dårlig med netttilgang så det kommer til være stille her.  Mulie jeg er hjemom en liten tur, men kan ikke love at jeg da kommer innom her.  Planen for den neste uken er å slappe av og kose meg -holde fokus på lavkarbo kost og forhåpentligvis jobbe aldri så lite med brunfargen.  Noe som burde være lett der i sjøkanten med den værmeldingen som er gitt.

Jeg skal prøve tenke på bloggen og bruke fotoapperatet slik at det blir et innlegg eller to de knappe to døgnene jeg er hjemme før vi legger kursen ut av landet - håper også på fint vær der og enda flere flotte dager- og der er jeg ganske så  sikker på at jeg kan få noen innlegg med meg til jeg kommer hjem igjen ;) 

Ønsker alle mine lesere en riktig flott sommer -uansett hvor dere er eller hva dere gjør.

1 kommentar: