Oppskrifter

søndag 11. april 2010

Kyllingfilet variasjon

For en tid siden var jeg nok  en gang alene hjemme til middag og med et relativt tomt kjøleskap -prøver få tømt det innimellom før jeg fyller opp -ellers er det det nye de går løs på og det som har lagt noen dager skyves i bakkant og blir liggende.  

Denne dagens fangst var 


2 små kyllingfileter 
en liten bukett brokkoli 
to vårløk 
2 tomater 
fløte

Kuttet vårløk og brokkoli samt tomat i passe biter mens kyllingen surret i panna.
tilsatte først brokkoli , deretter vårløk og til slutt tomat og lot det surre med på middels varme en stund før jeg helte i en liten dl fløte.  Lot det hele surre en 6-7 min i panna før jeg fant ut at det var ferdig.  skikkelig godt og skal definitivt gjentas.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar