Oppskrifter

tirsdag 27. april 2010

Cocosa ............

Idag har jeg vært og kjøpt cocosa - null peiling på hva jeg skal bruke det til, men fått råd å skaffe meg det.  I helsekost butikken fikk jeg råd at det var lurt å begynne med den med nøytral smak.  Fikk med en brosjyre med noen oppskrifter og der var et par ting som skal testes.

Men som vanlig med noe nytt var jeg på desperat jakt hva kan jeg bruke den til -hva har jeg som jeg kan bruke sammen med cocosa'en............. svaret fant jeg hos  Lena Beatrice

Av denne porsjonen hennes fikk jeg tre små kjeks eller biter i bunnen av muffins former - inn i kjøleskapet på kaldeste sted.  Mitt ferdige resultat så slik ut -og var slett ikke dumt, hadde noen gram mindre kakao.  Kjekt å vite at jeg iallefall har en ting jeg kan bruke cocosaen til ;)

3 kommentarer:

  1. Å bruke den til noe godt er jo ikke dumt.

    SvarSlett
  2. Nei, det var ikke det -og bare vent til jeg har vært i butikken - da kommer mer godt. Håper iallefall det er godt ;)

    SvarSlett
  3. Bland en spiseskje cocosa i smoothie. :-)

    SvarSlett