Oppskrifter

torsdag 8. april 2010

Jeg har mel

Kom meg til butikken og fikk bla tatt med meg tre pakker med solsikkekjerner.  Det er sikkert ikke mange som kjøper 1,5 kg solsikkekjerner i en gang ;) 


Vel hjemme fant jeg frem den store kjøkkenmaskinen og fikk satt på mandelkvernen - og så satte jeg i gang å male solsikkekjerner - to pakker til mel og en lot jeg være til fremtidige knekkebrødbakinger.


Her skal det eksperimenteres -jeg kommer stadig på nye varianter  - brød med litt ost, med krydder og urter - hadde flere ting i bakhodet da jeg kjørte hjem fra butikken , men de har selvsagt sklidd av teflon hjernen nå.


1 kilo med solsikkekjerne -mel, kjekt å ha

2 kommentarer:

  1. Woe. Venter spent på oppskrifter.

    SvarSlett
  2. Vel oppskriften har du jo - bedre å vente på fantasien da ;)

    SvarSlett