Oppskrifter

onsdag 15. desember 2010

Sår hals

I morges våknet jeg med en sår hals.  Utover dagen ble den fin, men nå på kvelden blir den bare mer og mer sår og klør som besatt.. Temmelig irriterende.

Så i pausen på håndballkampen går jeg og lager en stor kopp te.
Green tee and lemon fra twinings har jeg hatt litt dilla på i det siste. Jeg har halv lime liggende så jeg presser litt ekstra lime saft i koppen og skjærer av to biter og hiver oppi.
Så ser jeg saftflasken som står på benken.  fun light granateple -og før jeg egentlig rekker tenke hva som skjer har jeg hatt en god dæsj av den oppi teen min.  
Og tro det eller ei -skikkelig god smak -og den lindrer den irriterende kløen godt.  Det ville sikkert hvilken som helst varm drikk gjort, men en ekstra svung over teen ble det med te, lime og fun saft ;)
(og nei, jeg bruker ikke søtning i teen min -den drikkes in natura )

1 kommentar:

  1. Håper halsen din er bedre i dag. Sånn kløing er så irriterende.

    Ser ut som en god kopp te det der :)

    SvarSlett