Oppskrifter

fredag 26. november 2010

Håpløs uke

Dette har vært en håpløs uke.  På flere måter. Ene er at det har vært dårlig på matfronten -mange raske løsninger og lite tid til skikkelig matlaging, men det er heldigvis forbigående. 

Nesten verre var at pcen min bestemte seg for at dette var et greit tidspunkt å bare være vrang og vrien.  Selvfølgelig også en uke som det ikke var noen datakyndig å hanke inn fra nærmeste krets .......... Så man ergrer seg (stille ???-ikke i følge familien ) låner pc innimellom og håper på en mirakuløs helbred av pc.  

I går skjønte jeg DET ikke ville skje og da var det bare en ting å gjøre -Les bruksanvisning og prøve seg sjøl - og utrolig nok Jeg klarte å sette maskinen tibake til fabrikkoppstillingene og startet det møysommelige arbeid å hente tilbake programm ol som jeg bruker.   Teit at jeg glemte ta backup av favorittene mine så jeg har litt blogger å hente til listen og ;) Men nå slipper jeg sitte en halvtime og se en beskjed om "svarer ikke" hver gang jeg har trykket på noe så det går seg vel raskt til igjen

Er litt julebord og slikt i helgen, men mandag må jeg tilbake i skikkelig modus - jobbe litt på kjøkkenet --frem med fotoapperatet og komme i ordentlig bloggmodus igjen -men  så lenge : Ha en strålende helg alle dere der ute

1 kommentar:

  1. Kjedelig når pc krangler!! Ønsker deg en strålende helg :-)

    SvarSlett